Startuje „The Newscatcher by Molecular BBDO”. Jest to nowy kanał komunikacji z rynkiem. Na https://newscatcher.molecularbbdo.com można znaleźć podcasty, artykuły i raporty na temat przełomowych zjawisk w e-commerce.
Ambicją jest zbudowanie serwisu o światowym zasięgu, który będzie pierwszym miejscem odniesienia dla obecnych i potencjalnych klientów, poszukujących wiedzy z obszaru sprzedaży online i omnichannel.
Baza wiedzy będzie aktualizowana kilkadziesiąt razy w ciągu roku. Współautorzy rozsiani są po kluczowych dla klientów agencji rynkach (m.in. Wielka Brytania, Chiny i Singapur). Prace redakcji koordynowane są przez zespół strategii z Warszawy.
Pierwsze wydanie Newscatchera powstało przy udziale konsultantów zza Wielkiego Muru i było poświęcone fenomenowi chińskiego święta zakupowego Single's Day, które generuje sprzedaż na poziomie wyższym niż łączne wyniki Black Friday i Cyber Monday. Materiał zwraca uwagę na narzędzia e-commerce, które istniały jeszcze przed pandemią COVID-19, a które staną się szczególnie istotne teraz, kiedy znaczenie kanałów e-commercowych rośnie jak nigdy dotąd.
Aktualny numer poświęcony jest pandemii COVID-19 i jej wpływowi na biznes e-commerce. Oprócz podcastu i artykułu, Molecular BBDO przygotował także pogłębiony raport “Living a new normal. E-commerce predictions & recommendations for a post–COVID-19 reality”. Publikacja zawiera wskazówki i biznesowe rekomendacje zarówno do wykorzystania „na już”, jak i w średnio- i długoterminowej perspektywie.
Link do Newscatchera: https://newscatcher.molecularbbdo.com/
Molecular BBDO to globalny hub, który świadczy usługi doradcze i produkcyjne w zakresie e-commerce dla klientów sieciowych BBDO Worldwide. Markę tworzy zespół ekspertów i entuzjastów e-commerce, z doświadczeniem projektowym na ponad 50 międzynarodowych rynkach, w tym dla takich gigantów, jak Amazon, Walmart, Target, Alibaba Group czy JD.com. Oddział pracuje z warszawskiej siedziby BBDO, skąd koordynuje pracę dla globalnych klientów agencji. Od 2019 r. działa biuro Molecular BBDO w Chicago, wkrótce zostaną także otwarte oddziały w Singapurze i Londynie.
W przypadku jakichkolwiek pytań uprzejmie prosimy o kontakt: grzegorz.klebanski@bbdo.com.pl, tadeusz.zorawski@bbdo.com.pl