Molecular BBDO rozpoczyna globalny projekt edukacyjno - publicystyczny.

Startuje „The Newscatcher by Molecular BBDO”. Jest to nowy kanał komunikacji z rynkiem. Na https://newscatcher.molecularbbdo.com można znaleźć podcasty, artykuły i raporty na temat przełomowych zjawisk w e-commerce.
BBDO i Redestowicz o kreatywności. Rusza cykl webinarów: Skąd się biorą pomysły.

5 maja rusza cykl webinarów, które rzucą nowe światło na święte słowo ”kreatywność” -  sprawdzimy, czy bogowie pomysłowości nie za mocno przywiązali się do swoich ról i czy są gotowi na nowe czasy.
mBank i BBDO z kampanią „Poczuj się pewniej w sieci”

 „Poczuj się pewniej w sieci” to hasło internetowej kampanii promującej bezpłatną usługę CyberRescue mBanku. To kolejne, po akcji społecznej „Ludzie są niesamowici”, działania związane z cyberbezpieczeństwem przygotowane dla mBanku przez agencję BBDO. Kampania trwa od ma...
Czy można podać koledze PIN do karty? BBDO przygotowało animację edukacyjną dla najmłodszych klientów mBanku

Konto Junior to nowy produkt mBanku przygotowany z myślą o najmłodszych klientach i ich rodzicach. Komunikacja oferty połączona jest z działaniami edukacyjnymi. BBDO przygotowało animację, dzięki której dzieciaki w prosty sposób nauczą się jak bezpiecznie korzystać ze sw...
BBDO otwiera setki nowych biur…

…w domach pracowników agencji na całym świecie. BBDO wpadło na pomysł prostej, zabawnej akcji, która buduje tak ważne teraz – w czasie pandemii koronawirusa – poczucie wspólnoty. Na stronie bbdoyourhome.com każdy pracownik może wygenerować logo swojego domowego biura. Fi...
Mural #FORTHELOVEOFIT na warszawskiej Pradze

Na jednym z budynków warszawskiej Pragi powstał Intrygujący mural z hasłem #FORTHELOVEOFIT. To element globalnej kampanii PEPSI, w której marka inspiruje i zachęca do wyrażania siebie poprzez robienie rzeczy, które się kocha.
Nadyia Dziedzic i Julia Lubańska w Grupie BBDO

W marcu do zespołu BBDO dołączyły dwie nowe osoby. Julia Lubańska wzmocni dział Client Service BBDO jako Account Manager, Nadyia Dziedzic będzie pracować na stanowisku E-commerce Strategic Plannera w Molecular BBDO.
BBDO NY jedną z najbardziej innowacyjnych firm w prestiżowym zestawieniu Fast Company

BBDO już po raz trzeci z rzędu znalazło się na liście najbardziej innowacyjnych firm magazynu Fast Company. W tegorocznym zestawieniu agencja zajęła trzecie miejsce w branży reklamowej.
BBDO najbardziej kreatywną siecią agencji reklamowych na świecie

BBDO Worldwide zajęła pierwsze miejsce w kategorii agencji sieciowych w ogłoszonym na początku marca prestiżowym rankingu WARC Creative 100. BBDO Worldwide wygrała w podsumowaniu już czternasty rok z rzędu.  
„Spisekvertising” czyli webinar nr 2 z cyklu „Skąd się biorą pomysły”. BBDO i Redestowicz o kreatywności.

Już 25 czerwca 2020 kolejna opowieść prowadzona przez Kamila Redestowicza, „Kamyka” – Executive Creative Directora BBDO.  Nowe czasy i nowa rzeczywistość zobowiązują, więc cykl webinarów Kamyka rzuca nowe światło na święte słowo ”kreatywność”.  
Molecular BBDO rozpoczyna globalny projekt edukacyjno - publicystyczny.

Startuje „The Newscatcher by Molecular BBDO”. Jest to nowy kanał komunikacji z rynkiem. Na https://newscatcher.molecularbbdo.com można znaleźć podcasty, artykuły i raporty na temat przełomowych zjawisk w e-commerce.
BBDO i Redestowicz o kreatywności. Rusza cykl webinarów: Skąd się biorą pomysły.

5 maja rusza cykl webinarów, które rzucą nowe światło na święte słowo ”kreatywność” -  sprawdzimy, czy bogowie pomysłowości nie za mocno przywiązali się do swoich ról i czy są gotowi na nowe czasy.
mBank i BBDO z kampanią „Poczuj się pewniej w sieci”

 „Poczuj się pewniej w sieci” to hasło internetowej kampanii promującej bezpłatną usługę CyberRescue mBanku. To kolejne, po akcji społecznej „Ludzie są niesamowici”, działania związane z cyberbezpieczeństwem przygotowane dla mBanku przez agencję BBDO. Kampania trwa od ma...
Czy można podać koledze PIN do karty? BBDO przygotowało animację edukacyjną dla najmłodszych klientów mBanku

Konto Junior to nowy produkt mBanku przygotowany z myślą o najmłodszych klientach i ich rodzicach. Komunikacja oferty połączona jest z działaniami edukacyjnymi. BBDO przygotowało animację, dzięki której dzieciaki w prosty sposób nauczą się jak bezpiecznie korzystać ze sw...
BBDO otwiera setki nowych biur…

…w domach pracowników agencji na całym świecie. BBDO wpadło na pomysł prostej, zabawnej akcji, która buduje tak ważne teraz – w czasie pandemii koronawirusa – poczucie wspólnoty. Na stronie bbdoyourhome.com każdy pracownik może wygenerować logo swojego domowego biura. Fi...
Mural #FORTHELOVEOFIT na warszawskiej Pradze

Na jednym z budynków warszawskiej Pragi powstał Intrygujący mural z hasłem #FORTHELOVEOFIT. To element globalnej kampanii PEPSI, w której marka inspiruje i zachęca do wyrażania siebie poprzez robienie rzeczy, które się kocha.
Nadyia Dziedzic i Julia Lubańska w Grupie BBDO

W marcu do zespołu BBDO dołączyły dwie nowe osoby. Julia Lubańska wzmocni dział Client Service BBDO jako Account Manager, Nadyia Dziedzic będzie pracować na stanowisku E-commerce Strategic Plannera w Molecular BBDO.
BBDO NY jedną z najbardziej innowacyjnych firm w prestiżowym zestawieniu Fast Company

BBDO już po raz trzeci z rzędu znalazło się na liście najbardziej innowacyjnych firm magazynu Fast Company. W tegorocznym zestawieniu agencja zajęła trzecie miejsce w branży reklamowej.
BBDO najbardziej kreatywną siecią agencji reklamowych na świecie

BBDO Worldwide zajęła pierwsze miejsce w kategorii agencji sieciowych w ogłoszonym na początku marca prestiżowym rankingu WARC Creative 100. BBDO Worldwide wygrała w podsumowaniu już czternasty rok z rzędu.  
1
2
3