5 maja rusza cykl webinarów, które rzucą nowe światło na święte słowo ”kreatywność” - sprawdzimy, czy bogowie pomysłowości nie za mocno przywiązali się do swoich ról i czy są gotowi na nowe czasy.
W przeciwieństwie do niektórych kolegów z branży, Kamil Redestowicz, Dyrektor Kreatywny w BBDO, nie uważa, że kreatywność to unikalny dar, a kreacja to magia. Dlatego już 5 maja 2020 o godz. 15.00, w swoim pierwszym webinarze z cyklu SKĄD SIĘ BIORĄ POMYSŁY, postara się udowodnić, że kreacja to jednak proces, który można stymulować i usprawniać.
Pierwszy webinar, „Creative Listening”, będzie poświęcony… tekstom, które sprzedają, a nie mają nic wspólnego z pisaniem. Kamil opowie o kreatywności tak, jak nie lubią o tym mówić kreatywni - kreatywność można zaplanować, zmierzyć, jest procesem i wynika z doświadczenia, a nie z głowy w chmurach. I o tym, że pomysłowi jest wszystko jedno, z której głowy wyszedł.
Cykl SKĄD SIĘ BIORĄ POMYSŁY to 7 comiesięcznych spotkań z Kamilem Redestowiczem i 7 różnych, często kontrowersyjnych, zagadnień związanych z reklamą. Webinary są przeznaczone przede wszystkim dla marketerów poszukujących inspiracji w nowej normalności. Rejestracja na wydarzenie jest bezpłatna: https://bit.ly/BBDOwebinar1.
W organizacji technicznej agencja ma wsparcie firmy Nessie Research Lab, która świadczy usługi lead generation. Założyły ją Agata Maroń i Justyna Turkowska, wcześniej związane z rynkiem IT. Nessie Research Lab efektywnie korzysta z social mediów, webinarów i mailingów outbound. Firma zatrudnia głównie kobiety, w tym młode mamy, ponieważ, jak twierdzą właścicielki, “mamy robią swoją robotę szybko i dobrze, bo nie mają czasu na pierdoły i muszą się zająć dziećmi”.
Polska grupa BBDO WWA, jest częścią BBDO Worldwide, jednej z najbardziej utytułowanych sieci agencji reklamowych na świecie. Markę reprezentują trzy podmioty: BBDO Warszawa, Energy BBDO oraz Molecular BBDO. Grupa specjalizuje się w komunikacji marketingowej 360. W 2018 r. zdecydowanie wzmocniła swoje kompetencje w obszarze digital i e-commerce, tworząc Molecular BBDO – globalny hub świadczący usługi doradcze, technologiczne i produkcyjne e-commerce dla klientów z Polski oraz dla całej sieci BBDO Worldwide. W 2020 r. polskie BBDO znalazło się w gronie najefektywniejszych agencji 20-lecia SAR Effie Awards Poland.