„Poczuj się pewniej w sieci” to hasło internetowej kampanii promującej bezpłatną usługę CyberRescue mBanku. To kolejne, po akcji społecznej „Ludzie są niesamowici”, działania związane z cyberbezpieczeństwem przygotowane dla mBanku przez agencję BBDO. Kampania trwa od marca.
CyberRescue to zespół specjalistów, którzy dbają o bezpieczeństwo klientów mBanku w sieci. Z usługi korzysta już ponad 100 tys. klientów. Przygotowana przez BBDO kampania „Poczuj się pewniej w sieci” promuje trzy kluczowe elementy usługi: alerty, czyli informacje wysyłane przez specjalistów CyberRescue o nowych zagrożeniach w sieci, porady dotyczące odpowiedniego zachowania w przypadku budzących wątpliwość komunikatów, zapytań, wiadomości w internecie czy sklepów online, w których chcemy zrobić zakupy, oraz pomoc ekspertów w przypadku „cyber zdarzenia”, np. włamania do skrzynki mailowej, utraty danych, pomocy w procesie reklamacji w sklepie online itp. Spoty reklamowe ukazują codzienne sytuacje, w których bohaterowie nieświadomie padli ofiarą działania hakerów i internetowych oszustów. Odpowiedzią na nie jest wsparcie udzielane w ramach usługi CyberRescue.
„Poczuj się pewniej w sieci” to kampania internetowa, realizowana do maja 2020 r. Spoty reklamowe są publikowane na kanale YouTube i w mediach społecznościowych. Kampania display kieruje na dedykowany LP www.mBank.pl/cyber, za pośrednictwem którego można aktywować usługę CyberRescue.
BBDO WWA jest częścią BBDO Worldwide, jednej z najbardziej utytułowanych sieci agencji reklamowych na świecie. W Polsce markę reprezentują trzy podmioty: BBDO Warszawa, Energy BBDO oraz Molecular BBDO. Grupa specjalizuje się w komunikacji marketingowej 360. W 2018 r. zdecydowanie wzmocniła swoje kompetencje w obszarze digital i e-commerce, tworząc Molecular BBDO – globalny hub świadczący usługi doradcze, technologiczne i produkcyjne e-commerce dla klientów z Polski oraz dla całej sieci BBDO Worldwide. W 2020 r. polskie BBDO znalazło się w gronie najefektywniejszych agencji 20-lecia SAR Effie Awards Poland.