Konto Junior to nowy produkt mBanku przygotowany z myślą o najmłodszych klientach i ich rodzicach. Komunikacja oferty połączona jest z działaniami edukacyjnymi. BBDO przygotowało animację, dzięki której dzieciaki w prosty sposób nauczą się jak bezpiecznie korzystać ze swojej karty lub opaski płatniczej.
Interaktywne wideo jest podzielone na trzy krótkie „sekretne misje”, w których Sam – animowany przewodnik po świecie finansów – w prosty sposób tłumaczy i pokazuje jak wykonać pierwszą operację płatniczą, wypłacić pieniądze z bankomatu i zapłacić za zakupy zbliżeniowo. Sam ostrzega także przed najczęstszymi zagrożeniami i błędami w korzystaniu z karty lub opaski płatniczej. Dzieciaki mogą sprawdzić swoją wiedzę w „testach czujności”.
Konto Junior powstało z myślą o dzieciach w wieku wczesnoszkolnym (poniżej 13 roku życia). To czas, w którym uczą się one samodzielności i podejmowania odpowiedzialnych decyzji, w tym także o tym, jak gospodarować swoim kieszonkowym.
Produkt jest darmowym subkontem do konta posiadanego przez rodzica. Dziecko otrzymuje personalizowaną kartę lub opaskę płatniczą, na których rodzic może ustawić dzienne limity wypłat. Dzięki temu ma on pełną kontrolę nad wydatkami dziecka.
Animacja jest dostępna pod adresem: https://www.mbank.pl/lp2/2020/c1/indywidualny/konta/young/sam/
mBank od lat jest synonimem innowacyjnych rozwiązań w bankowości. Był pierwszym w pełni internetowym bankiem w Polsce, a dziś wyznacza kierunek rozwoju bankowości mobilnej i online. Jest jedną z najsilniejszych i najszybciej rozwijających się marek finansowych w Polsce, od 1992 roku notowaną na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. mBank specjalizuje się w obsłudze wszystkich grup klientów. Świadczy kompleksowe usługi z zakresu bankowości detalicznej, firmowej, korporacyjnej i prywatnej.
Grupa BBDO WWA jest częścią BBDO Worldwide, jednej z najbardziej utytułowanych sieci agencji reklamowych na świecie. W Polsce markę reprezentują trzy podmioty: BBDO Warszawa, Energy BBDO oraz Molecular BBDO. Grupa specjalizuje się w komunikacji marketingowej 360. W 2018 r. zdecydowanie wzmocniła swoje kompetencje w obszarze digital i e-commerce, tworząc Molecular BBDO – globalny hub świadczący usługi doradcze, technologiczne i produkcyjne e-commerce dla klientów z Polski oraz dla całej sieci BBDO Worldwide. W 2019 r. polskie BBDO znalazło się w gronie najefektywniejszych agencji 20-lecia SAR Effie Awards Poland.