„Nastrojowe kolory Polski”

Mercedes-Benz w ramach akcji „Nastrojowe kolory Polski” z pomocą nowych technologii i digitalowych możliwości sprawdzi i pokaże, jak czujemy się każdego dnia. Odzwierciedleniem nastrojów będzie kolorystyka podświetlenia siedziby Mercedes-Benz oraz specjalnej ekspozycji z...
OD TRAUMY NIEUDANEGO STRZYŻENIA DO TERAPII W MILEK DESIGN.

Każdy kiedyś przeżył totalną pomyłkę z fryzurą, kompromitację towarzyską, czy dzień upokorzenia. Czasem z winy fryzjera, czasem własnej fantazji. 
Rusza MySanctions - kampania społeczna na rzecz ograniczenia importu paliw kopalnych z Rosji

Polscy praktycy marketingu pod patronatem IAA Polska przygotowali kampanię dla wszystkich krajów Unii Europejskiej.
Spotawheel testuje.

Spotawheel testuje bezpieczeństwo zakupu samochodu. Nową kampanię zobaczymy w TV i na platformach VOD
Zdejmij bombkę z choinki w geście solidarności z osobami w spektrum autyzmu

Zdejmij bombkę z choinki w geście solidarności z osobami w spektrum autyzmu
,,Każdemu może się…” – rusza kampania reklamowa Warty

1 grudnia rozpoczyna się nowa kampania reklamowa Grupy Warta – „Każdemu może się …”. Emitowane w TV i internecie spoty będą promować ubezpieczenia komunikacyjne, podkreślając wysoką jakość oferty w atrakcyjnej cenie, a także jej szeroką dostępność w różnych kanałach sprz...
Jak łatwo skorzystać z Paczkomatów InPost i aplikacji InPost Mobile?

Nowa odsłona działań InPost według pomysłu kreatywnego BBDO.
Ketchup Pudliszki z nową kampanią „Przyjemność”.

Właśnie wystartowała nowa kampania marki Pudliszki promująca flagowy produkt w portfolio – ketchup pomidorowy Pudliszki.
„…i ogarniam”: nowa kampania mBanku tworzona wspólnie z BBDO.

mBank kieruje produkty bankowe do młodych.
Znowu gramy na full.

mBank S.A. i Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy grają razem.
„Nastrojowe kolory Polski”

Mercedes-Benz w ramach akcji „Nastrojowe kolory Polski” z pomocą nowych technologii i digitalowych możliwości sprawdzi i pokaże, jak czujemy się każdego dnia. Odzwierciedleniem nastrojów będzie kolorystyka podświetlenia siedziby Mercedes-Benz oraz specjalnej ekspozycji z...
OD TRAUMY NIEUDANEGO STRZYŻENIA DO TERAPII W MILEK DESIGN.

Każdy kiedyś przeżył totalną pomyłkę z fryzurą, kompromitację towarzyską, czy dzień upokorzenia. Czasem z winy fryzjera, czasem własnej fantazji. 
Rusza MySanctions - kampania społeczna na rzecz ograniczenia importu paliw kopalnych z Rosji

Polscy praktycy marketingu pod patronatem IAA Polska przygotowali kampanię dla wszystkich krajów Unii Europejskiej.
Spotawheel testuje.

Spotawheel testuje bezpieczeństwo zakupu samochodu. Nową kampanię zobaczymy w TV i na platformach VOD
Zdejmij bombkę z choinki w geście solidarności z osobami w spektrum autyzmu

Zdejmij bombkę z choinki w geście solidarności z osobami w spektrum autyzmu
,,Każdemu może się…” – rusza kampania reklamowa Warty

1 grudnia rozpoczyna się nowa kampania reklamowa Grupy Warta – „Każdemu może się …”. Emitowane w TV i internecie spoty będą promować ubezpieczenia komunikacyjne, podkreślając wysoką jakość oferty w atrakcyjnej cenie, a także jej szeroką dostępność w różnych kanałach sprz...
Jak łatwo skorzystać z Paczkomatów InPost i aplikacji InPost Mobile?

Nowa odsłona działań InPost według pomysłu kreatywnego BBDO.
Ketchup Pudliszki z nową kampanią „Przyjemność”.

Właśnie wystartowała nowa kampania marki Pudliszki promująca flagowy produkt w portfolio – ketchup pomidorowy Pudliszki.
„…i ogarniam”: nowa kampania mBanku tworzona wspólnie z BBDO.

mBank kieruje produkty bankowe do młodych.
1
2
3