BBDO Warszawa współpracuje z firmą Zott na Węgrzech i w krajach bałkańskich (Chorwacja, Bośnia i Hercegowina, Słowenia, Macedonia, Albania, Kosowo). W styczniu i lutym ruszają skierowane na te rynki kampanie telewizyjne marki Jogobella.
Agencja stworzyła koncept „The book of joy” promujący jogurty bez dodatku cukru. Idea jest bardzo prosta – kampania promuje czerpanie prawdziwej radości i szczęścia z życia, pokazując sytuacje, w których robimy to co lubimy, z osobami, które kochamy. Chcemy, by takie chwile trwały w nieskończoność, a dzięki spełnieniu nie potrzebujemy ich dodatkowo osładzać.
BBDO Warszawa przygotowała także adaptacje spotu na rynki docelowe: Chorwacja, Bośnia i Hercegowina, Słowenia, Macedonia, Albania, Kosowo.
BBDO WWA jest częścią BBDO Worldwide, jednej z najbardziej utytułowanych sieci agencji reklamowych na świecie. W Polsce markę reprezentują trzy podmioty: BBDO Warszawa, Energy BBDO oraz Molecular BBDO. Grupa specjalizuje się w komunikacji marketingowej 360. W 2018 r. zdecydowanie wzmocniła swoje kompetencje w obszarze digital i e-commerce, tworząc Molecular BBDO – globalny hub świadczący usługi doradcze, technologiczne i produkcyjne e-commerce dla klientów z Polski oraz dla całej sieci BBDO Worldwide. W 2019 r. polskie BBDO znalazło się w gronie najefektywniejszych agencji 20-lecia SAR Effie Awards Poland.