W związku z ekspansją Molecular BBDO - zarządzanego z Polski, globalnego hubu sieci BBDO dedykowanego rozwiązaniom e-commerce, wzrośnie zakres odpowiedzialności Grzegorza Sulicha w grupie BBDO.
Molecular BBDO planuje otworzyć biura w Singapurze, Chicago i Londynie. Jako CTO (Chief Technology Officer) Grzegorz Sulich będzie odpowiedzialny za rozwiązania technologiczne z obszaru Marketing oraz e-commerce Content Automation wdrażane na rynkach międzynarodowych. Rozwiązania te mają na celu automatyzację procesu tworzenia i syndykacji contentu w e-commerce oraz pomiar jego skuteczności.
Grzegorz Sulich dołączył do BBDO Warszawa w czerwcu 2018 r. Do tej pory nadzorował projekty technologiczne realizowane przez BBDO Warszawa czego przykładem jest wdrożenie aplikacji TruckCom zarządzającej i synchronizującej działania związane z marketingiem, serwisem i sprzedażą w sieci Mercedes-Benz Trucks. Prowadzony przez niego zespół, który tworzą programiści o kompetencjach front-end oraz back-end, skupia się na rozwoju istniejących narzędzi i tworzy nowe rozwiązania technologiczne, niezbędne w procesach współpracy z klientami. Dla Molecular BBDO Grzegorz stworzył m.in. unikatową platformę Molecular Lab Suite, która znacząco przyspiesza i ułatwia klientom błyskawiczne zarządzanie, we współpracy z agencją, procesem produkcji, lokalizacji i syndykacji treści w e-commerce.
Grzegorz Sulich jest programistą od 2004 roku, skończył Warszawską Wyższą Szkołę Informatyki. Ma ogromne doświadczenie w tworzeniu zaawansowanych aplikacji internetowych i nowoczesnych stron internetowych w stacku technologicznym XAMP z szerokim wykorzystaniem technologii Amazon Web Services. Doświadczenie w pracy w komunikacji marketingowej zdobywał m.in. w Saatchi&Saatchi IS i Isobar pracując m. in. dla takich klientów, jak: Microsoft, Procter and Gamble, Samsung, Duracell, Mars i wiele innych. Lider technologiczny wielu nagrodzonych projektów w konkursach m.in. KTR, Innovation AD oraz Cannes Lions.
BBDO WWA jest częścią BBDO Worldwide, jednej z najbardziej utytułowanych sieci agencji reklamowych na świecie. W Polsce markę reprezentują trzy podmioty: BBDO Warszawa, Energy BBDO oraz Molecular BBDO. Grupa specjalizuje się w komunikacji marketingowej 360. W 2018 r. zdecydowanie wzmocniła swoje kompetencje w obszarze digital i e-commerce, tworząc Molecular BBDO – globalny hub świadczący usługi doradcze, technologiczne i produkcyjne e-commerce dla klientów z Polski oraz dla całej sieci BBDO Worldwide. W 2019 r. polskie BBDO znalazło się w gronie najefektywniejszych agencji 20-lecia SAR Effie Awards Poland.