W październiku do zespołu BBDO dołączył Radek Miklaszewski. Jako Business Development Director odpowiada za strategię rozwoju biznesu, pozyskiwanie nowych klientów oraz działania PR agencji. To nowo utworzone stanowisko w polskich strukturach BBDO.
Radek Miklaszewski ma ponad 20-letnie, kompleksowe doświadczenie w obszarze komunikacji marketingowej. Był odpowiedzialny za tworzenie i realizację strategii rozwoju biznesu i oferty oraz rozwijanie relacji z klientami w polskich i sieciowych agencjach reklamowych, domu mediowym oraz firmie doradczej. Pełnił funkcje zarządcze m.in. w grupie Omnicom (OMD i TBWA), WALK oraz Directors.
Od wielu lat aktywnie zaangażowany w rozwój polskiej branży marketingowej i inicjatywy SAR. Był członkiem zarządu Stowarzyszenia, współorganizował i wspierał konkursy EFFIE i MEDIA TRENDY (obecnie INNOVATION AD), był także członkiem jury EFFIE w Polsce i EFFIE EUROPE.
Nowo utworzone stanowisko Business Development Directora to kolejny etap strategicznych zmian, jakie zaszły w minionym czasie w BBDO Warszawa. W rezultacie trwającej transformacji efektywność biznesowa wzrosła blisko o połowę, a do grona klientów dołączyły nowe, prestiżowe marki. Agencja zdecydowanie wzmocniła także swoje kompetencje w obszarze digital i e-commerce, tworząc w 2018 r. Molecular BBDO– globalny hub świadczący usługi doradcze, technologiczne i produkcyjne e-commerce dla klientów z Polski oraz dla całej sieci BBDO Worldwide.