W ramach platformy mBanku „Bądź bogatszy”, w połowie czerwca 2020 rusza kampania pod tytułem „Pan Czas” opracowana przez agencję BBDO.
Przekaz uświadamia klientom, że mBank – profesjonalista w dziedzinie finansów - promuje dwa produkty bankowe: konto, które „samo oszczędza” oraz kredyt z wszystkimi formalnościami do załatwienia online.
W kampanii pojawia się Pan Czas – sympatyczny obserwator i komentator, niespodziewany gość w naszych domach, który z lekkością i humorem wspiera efektywniejszą formę codziennych działań, pomaga w podjęciu decyzji, które zazwyczaj odkładamy. Dzięki temu zaoszczędzony czas możemy wykorzystać na przyjemności.
Multimedialna kampania konta i kredytu z Panem Czasem w roli głównej ma swoją silną odsłonę w telewizji i w internecie a dodatkowe wsparcie zapewniają nośniki OOH oraz działania w kanałach social mediowych.
Za reżyserię spotów odpowiada Paweł Borowski. Kampania została wyprodukowana przez Dynamo Film. Za postprodukcję odpowiada studio Delapost, a za strategię i zakup mediów agencja Mindshare.
mBank od lat jest synonimem innowacyjnych rozwiązań w bankowości. Był pierwszym w pełni internetowym bankiem w Polsce, a dziś wyznacza kierunek rozwoju bankowości mobilnej i online. Jest jedną z najsilniejszych i najszybciej rozwijających się marek finansowych w Polsce, od 1992 roku notowaną na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Dzisiaj jest bankiem uniwersalnym, specjalizującym się w obsłudze wszystkich grup klientów. Pod logo mBanku, przyjmującym różne barwy w zależności od rodzaju oferty, bank świadczy kompleksowe usługi z zakresu bankowości detalicznej, firmowej, korporacyjnej i prywatnej.
Grupa BBDO WWA jest częścią BBDO Worldwide, jednej z najbardziej utytułowanych sieci agencji reklamowych na świecie. W Polsce markę reprezentują trzy podmioty: BBDO Warszawa, Energy BBDO oraz Molecular BBDO. Grupa specjalizuje się w komunikacji marketingowej 360. W 2018 r. zdecydowanie wzmocniła swoje kompetencje w obszarze digital i e-commerce, tworząc Molecular BBDO – globalny hub świadczący usługi doradcze, technologiczne i produkcyjne e-commerce dla klientów z Polski oraz dla całej sieci BBDO Worldwide. W 2019 r. polskie BBDO znalazło się w gronie najefektywniejszych agencji 20-lecia SAR Effie Awards Poland.
W przypadku jakichkolwiek pytań uprzejmie prosimy o kontakt: radek.miklaszewski@bbdo.com.pl