Pierwsze zgłoszenia festiwalowe pod szyldem Molecular Creative przynoszą pierwsze owoce. Dwie nasze prace zostały wyróżnione na festiwalu Kiyv International Advertising Festival.
Dwa wyróżnienia otrzymała praca My Sanctions, przygotowana w związku z wojną w Ukrainie. Pomysł kreatywny jest prosty – każdy z nas może nałożyć własne sankcje na Rosję. Wystarczy, że ograniczymy użycie paliw kopalnych, które stamtąd pochodzą, w szczególności ropy i jej pochodnych. Wystarczy przesiąść się na rower i w ten sposób ograniczyć zużycie paliwa we własnym domu.
Trzecie wyróżnienie na festiwalu przypadło kampanii We, the Parents. To poruszające i prowokujące odpowiedzi rodziców dzieci transpłciowych, którzy reagują na krzywdzące i napastliwe deklaracje polityków partii rządzących w Polsce. Warto zobaczyć jaką dumą, miłością i determinacją wykazują się ci, którzy są najbliżej prześladowanej mniejszości.
Festiwal w Kijowie jest obecnie chyba najczulszym wskaźnikiem tego, o czym trzeba mówić w reklamach społecznych. Cieszymy się, że jury festiwalu dostrzegło nasze prace. Obejrzyjcie zgłoszone pomysły w krótkich materiałach wideo poniżej.