O czym mogą rozmawiać brzuchy? O jedzeniu oczywiście! W pierwszej kampanii dla producenta diet pudełkowych Chefcare główną rolę grają brzuchy – wysportowane, zapracowane i te, które mają problemy zdrowotne.
Molecular Creative (dawniej BBDO WWA) przygotowało kampanię dla Chefcare, producenta diet znanych do tej pory jako Kuroniowe Diety. Trzy rozmowy różnych brzuchów są podstawą do stworzenia serii reklam i bannerów pod wspólnym hasłem „Zostań brzuchem naszej diety”. Marketingowy chwyt polegający na wykorzystaniu znanych twarzy zyskuje tu kreatywny twist.
Włodzimierz Cała, reprezentujący markę Chefcare by Kuroniowie, wyraził się następująco: „Rozpoczynamy nowy rozdział w historii naszej firmy, a nasza najnowsza kampania jest tego najlepszym dowodem. Chefcare to dla nas nie tylko nowa nazwa - to nasze zobowiązanie do dostarczania posiłków najwyższej jakości. To połączenie jakości, pasji i troski. Zmieniamy się, bo dbamy o zdrowie naszych klientów, stawiając na innowacyjność i kreatywność. Koncepcja kampanii oddaje naszą misję - dbać o zdrowie i samopoczucie naszych klientów poprzez odpowiednią dietę. Mamy nadzieję, że nasze brzuchy przemówią do szerokiego grona odbiorców i staną się motywacją do wyboru zdrowego stylu życia.”
W reklamach video i na zdjęciach wystąpiło sześć brzuchów. Połowa z nich już zna troskę i staranność z jaką codziennie dbają o nie posiłki Chefcare. W ofercie promowane są posiłki dla osób uprawiających sport, dla tych, którzy nie mają czasu na gotowanie i dla wszystkich, którym problemy z układem pokarmowym utrudniają przygotowanie posiłków.
Strategię marki, włączając w to nazwę, logo, całościowy branding oraz strategię komunikacji dla Chefcare, zaprojektowała agencja Kuźnia. Dzięki ich innowacyjnemu podejściu, marka zyskała nowoczesny wizerunek, dostosowany do aktualnych trendów i oczekiwań rynku. Kreację do kampanii przygotowała agencja Molecular Creative. Za kamerą i aparatem fotograficznym stanął Przemysław Kulikowski, produkcję zorganizowało studio Warsaw Production a za media odpowiedzialny jest dom Media Direction. Komunikacja rusza w mediach społecznościowych, na Youtube i w internecie a razem z nią ruszają smakowite rabaty Chefcare dla brzuchów potrzebujących właściwej diety!