Co łączy weganina, morsa i członka społeczności Supersocial? To, że nie przestają o tym mówić! Pierwsza odsłona kampanii Supersocial trafiła 24 maja na kanały digitalowe w całym internecie.
Supersocial to społeczność graczy obstawiających mecze i wydarzenia sportowe zakładów bukmacherskich Superbet. Na forach Supersocial możesz dzielić się swoimi przemyśleniami dotyczącymi zawodników i meczów, możesz wymieniać się swoimi zakładami, podglądać, jak obstawiają Twoi kumple, gwiazdy Superbet i najlepsi gracze w wybranych dyscyplinach.
O tym jak świetnie jest być w Supersocial opowiada kampania digitalowa przygotowana przez Molecular Creative. Okazuje się, że gdy jesteś już w Supersocial, czujesz się tam tak świetnie, że chcesz mówić tylko o Supersocial. W autobusie, na randce, na siłowni, gdziekolwiek ktoś rozpocznie z Tobą rozmowę, Ty błyskawicznie kierujesz ją w stronę Supersocial. To rozgrzewa bardziej niż morsowanie i daje więcej satysfakcji niż najlepiej przyprawione tofu.
Platformę kampanii przygotował zespół w składzie Filip Kurkiewicz i Janina Szwykowska, pod okiem dyrektora kreatywnego Bartka Klimaszewskiego, stratega Michała Sławińskiego i account directora Magdy Eljasz. Nad ogarnięciem produkcji czuwał ze strony agencji Bartosz Okólski, zaś organizacją setu zajął się dom Papaya Films. Spoty wyreżyserował Filip Bartczak, fotografie wykonał Jacek Łukasiewicz. Na plan i przed kamery różnego rodzaju trafili Sławomir Peszko, Jerzy Dudek oraz superwyglądający ludzie i aktorzy.
To dopiero pierwsza odsłona kampanii Supersocial dla Superbet. Zaglądaj na social media i na tę stronę, aby wyczaić kolejne odsłony i pomysły Molecular Creative.