5 zgłoszeń, 5 nominacji, 5 nagród we wszystkich kolorach.
I wspaniały komunikat na koniec Gali: "PIERWSZE MIEJSCE ex equo z 15 punktami zajmują trzy agencje: BBDO Warszawa, Isobar Polska, VMLY&R."
Konkurs INNOVATION - https://www.innovation.sar.org.pl/ - przygotowywany przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej sar docenia nowoczesne rozwiązania, odważne i świeże projekty. Jak piszą organizatorzy: "Innowacja to nie tylko stworzenie czegoś na nowo, czasem to drobna, ale istotna zmiana, wykreowanie i zaspokojenie niedostrzeżonej dotąd potrzeby, znaczne ulepszenie istniejącej już usługi lub kampania z niecodziennym insightem".
BBDO Warszawa przygotowała innowacyjne projekty dla Stowarzyszenia mali bracia Ubogich, które zmieniały sposób myślenia, były zaawansowane technologicznie i miały na celu zbiórki pieniężne wspierające działalność organizacji. Projekt http://www.nieuzywanezyczenia.pl/ zwracał uwagę na samotność osób starszych - to one przekazywały najszczersze, prawdziwe i niebanalne życzenia świąteczne. Na specjalnie przygotowanej stronie można ich wysłuchać, skopiować i użyć jednocześnie wspierając mbU.
Przedświąteczna gorączka zakupów sprowokowała agencję do realizacji innego projektu. Ponad 30 proc. internautów szuka świątecznych prezentów w serwisie OLX, gdzie stworzyliśmy podstronę z upominkowymi inspiracjami. Strona miała swoją ukrytą wersję, która ukazywała się dopiero po przejściu w tryb offline. Kiedy użytkownik odcinał się od internetu trafiał do ukrytego świata odciętych od świąt - ludzi, dla których wymarzonymi prezentami nie są materialne przedmioty, ale obecność drugiego człowieka: możliwość podzielenia się z kimś opłatkiem, złożenia świątecznych życzeń czy zwykłej, serdecznej rozmowy przy świątecznym stole. Offline’owa wersja strony odsyłała również do zbiórki stowarzyszenia mali bracia Ubogich.
Nasze prace zostały dostrzeżone przez Jury INNOVATION 2020. Zdobyliśmy 1x ZŁOTO i 1x SREBRO za projekt "Nieużywane życzenia" w kategorii Innowacyjne Doświadczenie/CONTENT i TOUCHPOINT. 2x SREBRO i 1x BRĄZ za projekt "Odcięci od świąt" w kategoriach Innowacyjne Doświadczenie/TOUCHPOINT i Innowacyjne Media/ FORMATY MEDIOWE/REKLAMOWE oraz kategorii w Innowacyjne Doświadczenie/CX/UX.
Podziękowania dla jurorów i skm sar za organizację. Gratulacje dla nominowanych i zwycięzców.
WIELKIE brawa dla teamu BBDO+mbU+OLX.