Słuchamy tego, co mówią i dajemy im przestrzeń na wyrażanie siebie. Bo wiemy, że czasy, gdy marki mówiły swoim klientom, co mają robić, minęły. Nowa komunikacja to prawda o młodzieży, bez naciągania i ściemy. Bez kolorowania. Posługujemy się prawdziwymi cytatami i historiami, które wykorzystujemy w materiałach video w formie tiktoków, gifów, storisów.
Kampania w formie teasera wystartowała 1 maja. Na outdoorach oraz na Tik Toku pojawiły się hasła „bo mogę” na neonowych, wyrazistych tłach.15 maja ruszyliśmy z drugą fazą kampanii, gdzie na tych samych nośnikach i tłach prezentujemy cytaty od samych młodych. O tym co lubią, a czego nie, co robią i co ich kręci, jak spędzają wolny czas, co ich smuci czy niepokoi. A wraz z początkiem czerwca rusza pełna komunikacja, w tym video, które w bardzo charakterystyczny sposób pokazywać będzie historie młodych.
Za strategię, kreację i realizację kampanii odpowiada Molecular Creative, za produkcję Flota Filmowa a za dopasowanie mediów Carat Polska.