Grupa BBDO Warszawa/Molecular, w ramach której funkcjonowały agencja kreatywna BBDO Warszawa i agencja e-commerce Molecular, zmienia nazwę na Molecular Worldwide, i dołącza do Omnicom Commerce Group. Jej agencja kreatywna działa teraz pod nową nazwą Molecular Creative. Obie marki nadal są brandami w ramach jednej struktury, nie mają odrębnej osobowości prawnej.
Zespół ekspertów Molecular Worldwide przez ponad dekadę tworzył globalne projekty e-commerce dla największych światowych marek na ponad 150 platformach e-sprzedaży, w tym na Amazon, Walmart i D2C.
![Menedżerowie Molecular Worldwide (od lewej): Lech Król, chief technology officer; Bartek Gomółka, strategy director; Bartek Klimaszewski, executive creative director; Joanna Malinowska i Katarzyna Włodarczyk, global client partner; Beata Strzelbicka, operations director; Igor Kaleński, chief executive officer; Teresa Zielińska, the legend; Tadeusz Żórawski, e-commerce strategy director](https://prowly-uploads.s3.eu-west-1.amazonaws.com/uploads/11674/assets/524565/large-46e8181ca3d78d592c69c428c812b0e9.jpg)
Menedżerowie Molecular Worldwide (od lewej): Lech Król, chief technology officer; Bartek Gomółka, strategy director; Bartek Klimaszewski, executive creative director; Joanna Malinowska i Katarzyna Włodarczyk, global client partner; Beata Strzelbicka, operations director; Igor Kaleński, chief executive officer; Teresa Zielińska, the legend; Tadeusz Żórawski, e-commerce strategy director