Każdy kiedyś przeżył totalną pomyłkę z fryzurą, kompromitację towarzyską, czy dzień upokorzenia. Czasem z winy fryzjera, czasem własnej fantazji.
Piękno włosów pokazują firmy kosmetyczne czy producenci szamponów. Milek Design - sieć salonów fryzjerskich - pokazuje realne, życiowe doświadczenia, które pozostają w klientach na długo. Jako odpowiedź salony Milek Design gwarantują taką jakość strzyżenia i taki komfort wizyty i opieki, że można zapomnieć nawet o największej traumie związanej z fryzurą w przeszłości.
Fryzura to element auto-wizerunku, poprawia nastrój i umacnia poczucie własnej wartości.
Kampania ma 2 odsłony, działania wystartowały pod koniec września i potrwają do końca listopada. I faza kampanii to konkurs przeprowadzony w kanałach społecznościowych (instagram, facebook), w którym poproszono o przedstawienie opowieści o swojej traumie z salonu fryzjerskiego.
Wybrano 5 autentycznych doświadczeń klientów salonów fryzjerskich, które stały się kanwą kolejnych działań komunikacyjnych – sprowokowaliśmy dyskusję: oczekiwania vs. rzeczywistość.
II faza działań koncentruje się na wykorzystaniu prawdziwych przeżyć i ludzkich historii i połączeniu jej z obietnica Milek Design – umów się na wizytę u nas, a twoja fryzjerska trauma pójdzie w niepamięć. Dodatkowo, dla wszystkich nowych klientów zrekrutowanych przez kampanię firma przewidziała atrakcyjną zniżkę. Kampania obejmuje komunikację Out of Home w rejonach funkcjonowania salonów Milek Design oraz kampanię digital skupioną na Social Mediach (Facebook, Instagram).
Milek Design to warszawska sieć salonów fryzjerskich, która ruszyła z kampanią przygotowaną przez BBDO w OOH i kanałach digitalowych.