Do zespołu kreacji BBDO WWA zarządzanego przez Bartka Klimaszewskiego dołączyli: team w składzie Janka Szwykowska, Filip Kurkiewicz oraz Michael Hansen.
Janka Szwykowska - senior art directorka, od 7 lat w branży. Wcześniej pracowała w agencji Grey Group Poland, a ostatnie 4 lata - w McCann. Dwukrotna laureatka nagrody KTR Young Creatives Cannes, dotychczas zdobyła ponad 50 nagród i wyróżnień w takich konkursach jak Cannes Lions, The One Show, Webbys, New York Festivals, Golden Drum, KTR, Innovation, Effie i innych. Janka pracowała m.in. dla marek Mastercard, KFC, Coca-Cola, Honor, WWF, Purina, mBank i Volvo.
Filip Kurkiewicz jest związany z reklamą od 6 lat, jest copywriterem a swoje doświadczenie zdobywał w takich agencjach jak: McCann Poland, 180Heartbeats czy też 2012 Agency. Na swoim koncie ma kampanie dla Google, Mastercard, Burger King, Tymbark, KFC, Coca Cola, Volkswagen, Canal+ oraz Ibuprom.
Michael Hansen mówi o sobie, że jest norweskim ulicznym łososiem, który od ponad dwóch dekad pracuje w reklamie. Pracował m.in. dla Leo Burnett, Y&R oraz Scholz& Friends. Swoją karierę rozpoczynał jako grafik i ilustrator, obecnie jest senior art directorem. W przeszłości tworzył kampanie dla takich klientów jak Nestlé, Škoda, Orange, Opel, Play, Google, Coca-Cola, Tyskie, Euroloan, PZ Cussons, Polpharma, Tatra, Mazda, Wedel i Danone. Był w super-wielkich zespołach, które otrzymały jedne z najbardziej prestiżowych nagród reklamowych i wyróżnień, takich jak Cannes Lions, KTR, Eurobest, Effie i Lürzer’s Archive.