1 grudnia rozpoczyna się nowa kampania reklamowa Grupy Warta – „Każdemu może się …”. Emitowane w TV i internecie spoty będą promować ubezpieczenia komunikacyjne, podkreślając wysoką jakość oferty w atrakcyjnej cenie, a także jej szeroką dostępność w różnych kanałach sprzedaży.
Proste i przejrzyste produkty oferowane w atrakcyjnych cenach to wiodące aspekty, na jakie zwraca uwagę klient kupując ubezpieczenie. Co więcej, ich znaczenie wzrosło w okresie trwającej pandemii1, tak samo, jak zainteresowanie zdalnymi kanałami sprzedaży. W te trendy wpisują się produktyWarty, która oferuje swoim klientom wysokiej jakości ubezpieczenia majątkowe i na życie.
Od 1 grudnia korzyści wynikające z posiadania ubezpieczenia komunikacyjnego Warty, takie jak np. samochód zastępczy po kradzieży auta czy ochrona zniżek, będą promowane w ramach ogólnopolskiej kampanii reklamowej, emitowanej w TV oraz internecie.
- Ubezpieczenia są wyjątkowym i praktycznym produktem, którego rolą jest pomóc klientom w trudnych sytuacjach życiowych. Od lat nasze polisy zapewniają ubezpieczonym bezpieczeństwo finansowe i jakość usług na najwyższym poziomie, czego jednym z dowodów są raporty Rzecznika Finansowego. Rozpoczynającą się kampanią reklamową chcemy wzmocnić świadomość posiadania przez Wartę bardzo dobrej oferty ubezpieczeń w atrakcyjnej cenie – mówi Bogusława Potacka, dyrektor Departamentu Marketingu i PR w Warcie. Realizacja tego projektu jest częścią strategii marketingowej Warty. Zakłada ona szeroką dostępność oferty marki dla klienta. W praktyce oznacza to, że wysokiej jakości ubezpieczenia i obsługa są dostępne dla klienta we wszystkich kluczowych kanałach kontaktu, czyli u agenta w placówce lub zdalnie oraz online na warta.pl – dodaje Bogusława Potacka.
Koncepcja kampanii opiera się na idei ,,Każdemu może się…”, które ma na celu zwrócenie uwagi na niezwykle istotną kwestię, jaką jest zapewnienie sobie odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa. Warta w kreatywny i intrygujący sposób podkreśla w spotach, że sytuacje takie jak stłuczka czy kradzież samochodu, mogą zdarzyć się każdemu z nas. Dlatego tak ważne jest odpowiednio dobrane ubezpieczenie, które zapewni klientom ochronę finansową. Naturalnym uzupełnieniem idei kampanii jest nowy claim marki: ,,Warto dobrze się ubezpieczyć” podkreślający wysoką jakość oferowanych przez firmę produktów.
W trakcie kampanii promowane będą przede wszystkim ubezpieczenia komunikacyjne. Jej uzupełnieniem będą materiały reklamowe dotyczące ubezpieczeń na życie. Spoty będą obecne w telewizji oraz Internecie, w tym też w social mediach i YouTube. Kampania będzie również wykorzystywała formaty bannerowe, mailling oraz działania PR.
Za przygotowanie spotów odpowiedzialny był zespół Warty oraz agencja BBDO. W filmach wykorzystano również materiały graficzne przygotowane przez agencję MullenLowe Warsaw, która obsługuje Wartę w ramach stałej umowy. Spoty wyreżyserowane przez Martę Pruską wyprodukowała firma Film Produkcja. Media zostały zaplanowane przez dom mediowy Starcom (TV) i Media Republic (Internet). Działania w social media realizowane są przez zespół Warty oraz agencję K2 Create, natomiast w zakresie PR firmę wspiera agencja Clue PR.