mBank kieruje produkty bankowe do młodych.
Kampania obejmuje 6, krótkich, 10 sekundowych filmów promujących produkty dla młodych: płatność telefonem, rozliczanie się na numer telefonu, cel oszczędnościowy, szybkie płatności online BLIKiem, czy eWirtualną kartą oraz kartę płatniczą z własnym wzorem.
Kampania jest już widoczna na YT, Facebooku, Instagramie, Tik Toku, Snapczacie, także w formie kreacji statycznych. W filmach zostały zastosowane ujęcia kamery subiektywnej (point-of-view shot PoV), która filmowała dokładnie to, na co patrzą oczy bohatera stąd tak szybka, dynamiczna i zarazem atrakcyjna forma przekazu.
Projekt wspierał zespół mBanku w składzie: Rafał Borkowski, Małgorzata Małek, Krystian Piotrowski., Po stronie BBDO w projekt zaangażowani byli: Michał Sławiński, Michał Włodarczyk, Paweł Cholewa, Joanna Cichalewska, Anna Myślińska. Filmy oraz sesję zdjęciową zrealizowała Flota Filmowa, media zaplanował Mindshare.
Linki do filmów:
W przypadku jakichkolwiek pytań uprzejmie prosimy o kontakt:
+48606759447