„Jak brzmi Twój smak?” – pyta Muniek Staszczyk w najnowszej reklamie telewizyjnej Pepsi. Za kreację spotu odpowiada agencja BBDO Warszawa. Projekt jest częścią letniej, inspirowanej muzyką kampanii „Pepsi Taste The Beat”.
Spoty z udziałem Muńka Staszczyka i Klaudii Szafrańskiej można oglądać od połowy lipca br. w telewizjach TVN i Polsat oraz na kanałach tematycznych. Równolegle, w sklepach w całej Polsce, dostępna jest limitowana edycja opakowań Pepsi z nawiązującymi do spotu reklamowego hasłami. Personalizowane etykiety kuszą tych, „dla których dobry beat to podstawa”, „którzy wrzucają muzę na story” lub „którzy są DJ-em w ekipie”. Za kreację kampanii odpowiedzialna jest agencja BBDO Warszawa.
To kolejne, inspirowane muzyką działania marketingowe, przygotowane w ramach letniej, oddającej ducha marki kampanii „Pepsi Taste The Beat”. Jej przekaz kierowany jest do tych, którzy kochają muzykę, mają swój smak, cenią swój gust i nakręcają się energią. W ramach kampanii powstała nowatorska platforma muzyczna „Pepsi Taste The Beat” – ponadczasowy projekt, w którym artyści rożnych gatunków łączą siły, by tworzyć zaskakujące połączenia muzyczne wpisujące się w klimat „urban music” i tytułowe hasło kampanii. Na platformie będą pojawiać kolejne single i przygotowane specjalnie do nich teledyski. W pierwszym utworze – „Tam gdzie Wy” – wystąpili Kali, Klaudia Szafrańska i PlanBe.
Koncepcję kampanii stworzyły: wytwórnia Warner Music Poland oraz EWENEMENT Brand Experience Workshop oraz OMD Media Direction. BBDO Warszawa odpowiada za kreację spotu reklamowego i identyfikację wizualną, OMD Media Direction – za część komunikacyjną w mediach. Za działania digital - Artegence, nad realizacją teledysków czuwa Papaya Film, a spot reklamowy przygotowało studio Film Republic.