Już 25 czerwca 2020 kolejna opowieść prowadzona przez Kamila Redestowicza, „Kamyka” – Executive Creative Directora BBDO. Nowe czasy i nowa rzeczywistość zobowiązują, więc cykl webinarów Kamyka rzuca nowe światło na święte słowo ”kreatywność”.
Pierwszy webinar, „Creative Listening”, był poświęcony… tekstom, które sprzedają, a nie mają nic wspólnego z pisaniem. Kamil opowiadał o kreatywności tak, jak nie lubią o tym mówić kreatywni. Pełen webinar: https://vimeo.com/415417455
Kolejny to „Creative conspiracy czyli Spisekvertising - dlaczego wszystko jest reklamą, a nawet jak nie jest to i tak jest.”
Jak pisze Kamyk: „To będzie rozrywkowy webinar o moich marketingowych teoriach spiskowych. Nie dowiesz się na nim niczego, co możesz skopiuj-wkleić do swojej codziennej pracy, ale być może wyćwiczy on Wasze mięsnie kreatywne, by lepiej reagowały na inspiracje ze świata.
Poprzednio było "creative listening” o tym jak słuchać teraz będzie "creative conspiracy” o tym jak podejrzewać. Cykl SKĄD SIĘ BIORĄ POMYSŁY to 7 comiesięcznych spotkań z Kamilem Redestowiczem i 7 różnych, często kontrowersyjnych, zagadnień związanych z reklamą. Webinary są przeznaczone przede wszystkim dla marketerów poszukujących inspiracji w nowej normalności. Rejestracja na wydarzenie jest bezpłatna: https://lnkd.in/e7gBQrc
W organizacji technicznej agencja ma wsparcie firmy Nessie Research Lab, która świadczy usługi lead generation. Założyły ją Agata Maroń i Justyna Turkowska, wcześniej związane z rynkiem IT. Nessie Research Lab efektywnie korzysta z social mediów, webinarów i mailingów outbound. Firma zatrudnia głównie kobiety, w tym młode mamy, ponieważ, jak twierdzą właścicielki, “mamy robią swoją robotę szybko i dobrze, bo nie mają czasu na pierdoły i muszą się zająć dziećmi”.
Polska grupa BBDO WWA, jest częścią BBDO Worldwide, jednej z najbardziej utytułowanych sieci agencji reklamowych na świecie. Markę reprezentują trzy podmioty: BBDO Warszawa, Energy BBDO oraz Molecular BBDO. Grupa specjalizuje się w komunikacji marketingowej 360. W 2018 r. zdecydowanie wzmocniła swoje kompetencje w obszarze digital i e-commerce, tworząc Molecular BBDO – globalny hub świadczący usługi doradcze, technologiczne i produkcyjne e-commerce dla klientów z Polski oraz dla całej sieci BBDO Worldwide. W 2020 r. polskie BBDO znalazło się w gronie najefektywniejszych agencji 20-lecia SAR Effie Awards Poland.
W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt: radek.miklaszewski@bbdo.com.pl, +48606759447