Janka Szwykowska i Rafał Pniewski zmieniają wizytówki na "Deputy Creative Director".
Dlaczego? Bo mamy nowych Klientów, mamy ambicje, mamy fenomenalny i zróżnicowany team a i BBDO wraca do swoich korzeni – sieć jest globalnym butikiem kreatywnym. Misja „the work, the work, the work" zobowiązuje. Jak mówi Bartek Klimaszewski – Executive Creative Director BBDO: „Po prawie roku na pokładzie BBDO mogę powiedzieć jedno - to to najlepsza agencja w jakiej pracowałem. Pora, żeby dowiedział się o tym cały świat. Tylko tyle i aż tyle, stąd nowe role Janki i Rafała.”
Janka Szwykowska - senior art directorka, od 7 lat w branży. Dwukrotna laureatka nagrody KTR Young Creatives Cannes, dotychczas zdobyła ponad 50 nagród i wyróżnień w takich konkursach jak Cannes Lions, The One Show, Webbys, New York Festivals, Golden Drum, KTR, Innovation, Effie i innych. Janka pracowała m.in. dla marek Mastercard, KFC, Coca-Cola, Honor, WWF, Purina, mBank i Volvo.
Rafał Pniewski pracuje w branży od 9 lat, a w BBDO od 2016 roku. Kampanie, które współtworzył były nagradzane w konkursach branżowych takich jak Golden Drum, KTR, Innovation czy Effie. Zwycięzca polskiej edycji Young Creatives Cannes, wyróżniony na Young Creatives Eurobest. Tworzył komunikację dla takich marek i firm jak IKEA, OLX, Pepsico, Volvo, mBank, Peugeot, Browar Namysłów, Maczfit, Empik, Mars czy 3M. Współautor kampanii społecznych dla stowarzyszenia mali bracia Ubogich i fundacji JiM.