Już od października br. do zespołu BBDO dołączy Bartek Klimaszewski jako nowy Executive Creative Director.
Od 17 lat w reklamie, przeszedł wszystkie szczeble pracy w dziale kreacji, zaczynał jako stażysta w DDB, rozwijał skrzydła w Ogilvy, Y&R i LOWE, był zastępcą dyrektora kreatywnego w K2, współzarządzał kreacją w McCann Polska. Ekspert w zakresie komunikacji offline i online, product design, social mediów i strategii marki. Utalentowany copywriter i doświadczony, odnoszący sukcesy szef kreacji. Pierwsze kroki stawiał pod okiem szalonych ekspatów z Wielkiej Brytanii, USA i Norwegii w czasach, gdy zarządzali polskimi agencjami reklamowymi.
Bartek pracował dla wielu międzynarodowych i lokalnych marek z takich kategorii jak: finanse, FMCG, motoryzacja, handel detaliczny, startupy i telekomy. W portfolio posiada wiele udanych kampanii, realizacji platform reklamowych i premier produktów. Członek jury wielu festiwali reklamowych, w tym KTR, Ad Black Sea, PAPAYA Young Directors, Adforum PHNX i Golden Drum. Zdobywca ponad 150 lokalnych i międzynarodowych wyróżnień i nagród, w tym KTR, Effie, MIXX , Innovation Awards, Holden Hummer, SABRE Awards, Golden Drum, Eurobest, New York Festivals,Webby Awards, The One Show i Cannes Lions.
Pasjonat reklamy, kreacji i rozwoju biznesu. Lubi pracować z ludźmi, lubi wygrywać, lubi, gdy praca pozwala na dobrą zabawę.