BBDO Worldwide zajęła pierwsze miejsce w kategorii agencji sieciowych w ogłoszonym na początku marca prestiżowym rankingu WARC Creative 100. BBDO Worldwide wygrała w podsumowaniu już czternasty rok z rzędu.
BBDO Worldwide, której częścią jest grupa BBDO WWA, to jedna z najbardziej utytułowanych sieci agencji reklamowych na świecie. Do długiej listy prestiżowych nagród i wyróżnień grupa dodaje – już po raz czternasty – pierwsze miejsce w tegorocznym rankingu WARC Creative 100 w kategorii sieci agencji reklamowych. Dodatkowo, w pierwszej dwudziestce najlepszych agencji na świecie znalazło się 5 biur regionalnych BBDO (Londyn, Dubaj, Sao Paolo, Melbourne, Nowy Jork), a z 50 najlepiej nagradzanych kampanii reklamowych roku 8 zostało stworzonych przez BBDO. W zestawieniu holdingów wygrał Omnicom Group, którego częścią jest BBDO Worldwide.
Opracowywany przez The World Advertising Research Center ranking jest niezależnym globalnym indeksem osiągnięć reklamowych (do 2019 r. ogłaszanym pod nazwą The Gunn Report). W zestawieniu – na podstawie wyników najbardziej prestiżowych regionalnych i światowych konkursów branżowych na świecie – oceniana jest kreatywność kampanii, marek i agencji. Tegoroczne podsumowanie powstało na podstawie wyników: Cannes Lions, Clio Awards, D&AD, London International Awards, the One Show, Adfest, Dubai Lynx, El Ojo de Iberoamérica, Eurobest oraz Golden Drum.