Właśnie wystartowała nowa kampania marki Pudliszki promująca flagowy produkt w portfolio – ketchup pomidorowy Pudliszki.
Kampania jest całkowicie nową odsłoną działań marki, która jest liderem rynkowym w tej kategorii. W reklamie występuje nieoczywista bohaterka, którą jest „Przyjemność” a tam gdzie pojawia się i ona - jest ketchup Pudliszki – kuchenne imprezy w gronie znajomych, młodzieżowe spotkania nad ranem z hamburgerem, niewinne żarty w gronie najbliższych, czy słodki leniwy wypoczynek z pizzą.
Działania reklamowe obejmują emisję spotów w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych i w kanałach tematycznych. Marka ma dodatkowe silne wsparcie w postaci działań w internecie. Po zorganizowanym przetargu koncept kreatywny przygotowała agencja BBDO. Za przygotowanie strategii mediowej, planowanie i zakup mediów odpowiada Carat Polska. Produkcją video zajął się Hogarth Worldwide, producentem wykonawczym była Papaya Films, spot wyreżyserował Łukasz Zabłocki, którego wspierał operator Piotr Uznański, rearanżację motywu muzycznego przygotował Andrzej „Burza” Burzyński.