Ruszyła kampania przygotowana przez BBDO.
Jednym z celów InPost jest tworzenie świata prostych rozwiązań, z wykorzystaniem nowoczesnych technologii, wiedzy, pasji i kreatywności swojego zespołu. Ta zasada znajduje odzwierciedlenie w nowej usłudze InPost, która całkowicie zmienia rynek wysyłek. Właśnie rusza multimedialna kampania reklamowa autorstwa agencji BBDO o możliwości nadawania przesyłki w aplikacji InPost bez drukowania etykiety, bez kolejek i przez 24 godziny 7 dni w tygodniu.
Kilkumiesięczna kampania obejmuje działania w telewizji i w przestrzeni digital w tym także z wykorzystaniem kanałów social mediów takich jak facebook, TikTok, instagram i influencerów.
Przy produkcji video pracowały: dom produkcyjny Makata, studio postprodukcyjne Lunapark, za udźwiękowienie odpowiedzialne było studio Głośno, media zaplanował MullenLowe Media Hub.
InPost - lider wśród platform dostaw dla e-commerce w Europie i pierwsza firma w Polsce, która stworzyła sieć Paczkomatów - samoobsługowych punktów nadania i odbioru paczek, czynnych 24/7. Dzięki innowacyjnej technologii, odbiór przesyłek odbywa się wygodniej, taniej i z korzyścią dla środowiska. Paczkomaty zwiększyły wydajność usług logistycznych, a o ich sukcesie zadecydowała też szybkość dostaw - aż 98% przesyłek dostarczanych jest już następnego dnia po nadaniu!
BBDO Warszawa jest częścią BBDO Worldwide, jednej z najbardziej utytułowanych sieci agencji reklamowych na świecie. Minione trzy lata to dla BBDO Warszawa czas restrukturyzacji i strategicznych zmian. Agencja zdecydowanie wzmocniła swoje kompetencje w obszarze digital i e-commerce, tworząc Molecular BBDO – globalny hub świadczący usługi doradcze, technologiczne i produkcyjne e-commerce dla klientów z Polski oraz dla całej sieci BBDO Worldwide.