Pojemność platformy mBanku „Bądź bogatszy”, udowadnia następna odsłona działań dla młodych Klientów banku. W czerwcu 2020 rusza długofalowa kampania, w której mBank pomaga w ogarnianiu finansów. BBDO odpowiedzialna za koncepcję i koordynację działań.
Dorosłe życie, pierwsza randka, poważne wspólne zakupy? To skomplikowane, ale za to finanse mogą być proste – oczywiście z mBankiem. Kampania ma na celu wsparcie trzech produktów bankowych w trzech odsłonach – szybkich przelewów BLIK na numer telefonu za darmo; wspólnego konta, gdzie oszczędzać można razem a wydawać osobno zgodnie z własnym gustem i „awaryjnej gotówki” – czyli odnawialnego kredytu w ofercie abonamentowej.
Z uwagi na młodą grupę docelową – działania komunikacyjne są prowadzone tylko w przestrzeni digital. Kampania obejmuje szereg form – współpracę z influencerami, display, aktywność w social media z użyciem kanałów facebook i instagram, wykorzystywane są pre-rolle w kanale youtube i screening na filmwebie.
Kampania została wyprodukowana przez Dynamo Film a postprodukcją zajęło się studio Delapost. Za działania w mediach odpowiedzialna jest agencja Mindshare.
mBank od lat jest synonimem innowacyjnych rozwiązań w bankowości. Był pierwszym w pełni internetowym bankiem w Polsce, a dziś wyznacza kierunek rozwoju bankowości mobilnej i online. Jest jedną z najsilniejszych i najszybciej rozwijających się marek finansowych w Polsce, od 1992 roku notowaną na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Dzisiaj jest bankiem uniwersalnym, specjalizującym się w obsłudze wszystkich grup klientów. Pod logo mBanku, przyjmującym różne barwy w zależności od rodzaju oferty, bank świadczy kompleksowe usługi z zakresu bankowości detalicznej, firmowej, korporacyjnej i prywatnej.
Grupa BBDO WWA jest częścią BBDO Worldwide, jednej z najbardziej utytułowanych sieci agencji reklamowych na świecie. W Polsce markę reprezentują trzy podmioty: BBDO Warszawa, Energy BBDO oraz Molecular BBDO. Grupa specjalizuje się w komunikacji marketingowej 360. W 2018 r. zdecydowanie wzmocniła swoje kompetencje w obszarze digital i e-commerce, tworząc Molecular BBDO – globalny hub świadczący usługi doradcze, technologiczne i produkcyjne e-commerce dla klientów z Polski oraz dla całej sieci BBDO Worldwide. W 2019 r. polskie BBDO znalazło się w gronie najefektywniejszych agencji 20-lecia SAR Effie Awards Poland.