W marcu br. platforma „Working not Working” opublikowała listę „Top 50 companies creatives want to work for in 2020”, czyli zestawienie najbardziej pożądanych firm wśród osób pracujących w zawodach kreatywnych. Szósty raz z rzędu znalazła się na niej agencja BBDO.
Ranking opiera się na wynikach ankiety przeprowadzonej wśród blisko 7 tys. członków społeczności skupionej wokół platformy Working not Working (WNW). Ankietowani proszeni są o spontaniczne wskazanie agencji, firmy, marki organizacji itp., dla której chcieliby pracować kreatywnie. WNW analizuje dane i na tej podstawie tworzy zestawienie „Top 50”.
BBDO znalazło się na liście już po raz szósty. Agencja jest jedną z osiemnastu firm, które pojawiają się w zestawieniu od pierwszej edycji. Są to m.in. Google, Nike, Apple, Airbnb, Disney, Patagonia i Tesla.
BBDO Worldwide to jedna z najbardziej utytułowanych sieci agencji reklamowych na świecie. Posiada 289 biur w 81 krajach Europy, obu Ameryk, Azji, Australii i Afryki. Jest częścią Omnicom Group, wiodącego globalnego holdingu komunikacji marketingowej, który jest notowany na Giełdzie w Nowym Jorku. W Polsce Grupę BBDO WWA tworzą trzy podmioty: BBDO Warszawa, Energy BBDO oraz Molecular BBDO.