28. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy zbliża się wielkimi krokami. W związku z tym mBank zachęca swoich Klientów do finansowego wsparcia akcji.
mBank, który wspiera WOŚP już od 3 lat, zachęca do „grania” z Fundacją. Tegoroczna akcja „100 za 100”ruszyła 24 grudnia 2019. Każdego dnia, w którym bank zarejestruje 100 wpłat wykonanych za pośrednictwem mBanku na WOŚP, przekaże dodatkowe 100 tys. zł na tegoroczny cel Orkiestry, czyli dziecięcą medycynę zabiegową. I tak każdego dnia, aż do Finału 12 stycznia 2020.
Tylko w zeszłym roku w ramach tej samej akcji mBank przekazał na konto Fundacji 2 mln złotych.
BBDO Warszawa jest odpowiedzialna za stworzenie kreacji kampanii, która obejmuje takie kanały, jak m.in.: TV, social media, digital, OOH. Agencja przygotowała także materiały do wykorzystania w placówkach, grafiki do bankomatów, cardmailery itp.
Kampania potrwa do 31 stycznia 2020 roku.
BBDO WWA jest częścią BBDO Worldwide, jednej z najbardziej utytułowanych sieci agencji reklamowych na świecie. W Polsce markę reprezentują trzy podmioty: BBDO Warszawa, Energy BBDO oraz Molecular BBDO. Grupa specjalizuje się w komunikacji marketingowej 360. W 2018 r. zdecydowanie wzmocniła swoje kompetencje w obszarze digital i e-commerce, tworząc Molecular BBDO – globalny hub świadczący usługi doradcze, technologiczne i produkcyjne e-commerce dla klientów z Polski oraz dla całej sieci BBDO Worldwide. W 2019 r. polskie BBDO znalazło się w gronie najefektywniejszych agencji 20-lecia SAR Effie Awards Poland.