26-27.03 pod auspicjami mBanku, Szkoły Mistrzów Reklamy, Czwartków Social Media i BBDO WWA ruszyły Warsztaty Młodej Komunikacji – www.workinprogres.edu.pl.
W cyklicznych spotkaniach będzie uczestniczyć wybranych 10 młodych osób gotowych wejść w świat reklamy. Najlepsi studenci mają szansę na realizację projektów i staże. Metoda pracy podczas warsztatów to połączenie teorii z praktyką. W trakcie zajęć uczestnicy pracują na prawdziwych briefach z mBanku a wypracowane koncepty mogą zostać wprowadzone w życie.
Program warsztatów umożliwia poznanie tajników strategii: m.in. czym jest insight, jak wygląda podstawowy schemat konceptu komunikacyjnego oraz pozycjonowania marki, czym są benefity racjonalne/emocjonalne, tone-of-voice, RTB, jak układać je w wiarygodną drabinę korzyści od atrybutów produktowych aż do poziomu wartości, jak buduje się marki korzystając z archetypów osobowości, czym jest consumer journey i jak na jego kanwie szukać barier i driverów wzrostu, czym jest funnel i jakie ma znaczenie w planowaniu komunikatów.
Część dotycząca kreacji obfituje w szereg ćwiczeń – m.in. pozwala na poznanie i zastosowanie technik generowania pomysłów w różnych kanałach komunikacji, umożliwia rozstrzygnięcie czym jest dobra reklama i jak ją umiejętnie oceniać, wprowadza zastosowanie kryteriów emocjonalnych i racjonalnych.
W części poświęconej social mediom studenci poznają wiele aspektów strategii działań – m.in. jak wykorzystać ich potencjał w budowaniu świadomości marki, jak planować długofalową obecność marki w mediach społecznościowych, kanały komunikacji i ich specyfikę, czy działania z influencerami, jakie treści się sprzedają czy jak mierzyć efekty aktywności w social mediach.
Warsztaty są prowadzone przez specjalistów z wieloletnim stażem i pokaźnym zestawem nagród na koncie. Wśród wykładowców znajdują się profesjonaliści z mBanku, Szkoły Mistrzów Reklamy oraz agencji: Katarzyna Dragovic, Mateusz Nowak, Bartek Klimaszewski, Michał Sławiński, Dawid Kaźmierczak, Arek Szulczyński, Paulina Moryc, Paweł Popek.