BBDO i mBank przygotowali nową kampanię na ich „osiemnastkę”.
Startuje nowa kampania skierowana do młodych z rocznika 2003, którzy w 2021 kończą 18 lat. Osią działań i narracji będzie film – niespodzianka. Tym razem video o długości 70 sek. ma charakter dokumentalny. Dominuje w nim kilka nastrojów – ciepły i nostalgiczny - związany ze wspomnieniami młodych z dzieciństwa, a także - energiczny, z duchem młodzieńczego szaleństwa, który odnosi się do marzeń i przyszłości bohaterów.
W komunikacji mówimy głosem młodych o nich samych w odpowiednio dobranych kanałach komunikacji digitalowej takich jak: You Tube, Facebook, Instagram, Tik Tok i Snapczat.
Kampania będzie trwała cały rok a do kampanii głównej zostały przygotowane specjalne życzenia - 12 krótkich formatów video dla urodzonych w danym miesiącu roku. Główna strona dla prowadzonych działań powstała pod adresem: www.mbank.pl/03
Kampania została zrealizowana przez BBDO i agencję mediową Mindshare dla mBanku. Film wyreżyserował Miłosz Sakowski, muzykę stworzył: Auer, za produkcję odpowiada Flota Filmowa.