mBank pomaga w ogarnięciu finansów młodym przy wsparciu BBDO.

Pojemność platformy mBanku „Bądź bogatszy”, udowadnia następna odsłona działań dla młodych Klientów banku. W czerwcu 2020 rusza długofalowa kampania, w której mBank pomaga w ogarnianiu finansów. BBDO odpowiedzialna za koncepcję i koordynację działań.
„Cześć jestem Czas i pędzę” - mBank stawia na „dobry czas” w nowej kampanii BBDO.

W ramach platformy mBanku „Bądź bogatszy”, w połowie czerwca 2020 rusza kampania pod tytułem „Pan Czas” opracowana przez agencję BBDO.
„Cześć jestem Czas i pędzę” - mBank stawia na „dobry czas” w nowej kampanii BBDO.

W ramach platformy mBanku „Bądź bogatszy”, w połowie czerwca 2020 rusza kampania pod tytułem „Pan Czas” opracowana przez agencję BBDO.
Innovation Awards 2020

5 zgłoszeń, 5 nominacji, 5 nagród we wszystkich kolorach.
Molecular BBDO rozpoczyna globalny projekt edukacyjno - publicystyczny.

Startuje „The Newscatcher by Molecular BBDO”. Jest to nowy kanał komunikacji z rynkiem. Na https://newscatcher.molecularbbdo.com można znaleźć podcasty, artykuły i raporty na temat przełomowych zjawisk w e-commerce.
Nadyia Dziedzic i Julia Lubańska w Grupie BBDO

W marcu do zespołu BBDO dołączyły dwie nowe osoby. Julia Lubańska wzmocni dział Client Service BBDO jako Account Manager, Nadyia Dziedzic będzie pracować na stanowisku E-commerce Strategic Plannera w Molecular BBDO.
Molecular BBDO otworzył oddział w Chicago

Molecular BBDO, globalny hub świadczący usługi doradcze i produkcyjne w zakresie e-commerce dla klientów sieciowych BBDO, działający w ramach BBDO WWA, otworzył biuro w Chicago.
Grzegorz Sulich Chief Technology Officerem w BBDO Warszawa i Molecular BBDO

W związku z ekspansją Molecular BBDO - zarządzanego z Polski, globalnego hubu sieci BBDO dedykowanego rozwiązaniom e-commerce, wzrośnie zakres odpowiedzialności Grzegorza Sulicha w grupie BBDO.
Wsłuchaj się w swój smak! BBDO Warszawa przygotowało kreację do najnowszej kampanii Pepsi

„Jak brzmi Twój smak?” – pyta Muniek Staszczyk w najnowszej reklamie telewizyjnej Pepsi. Za kreację spotu odpowiada agencja BBDO Warszawa. Projekt jest częścią letniej, inspirowanej muzyką kampanii „Pepsi Taste The Beat”.
mBank pomaga w ogarnięciu finansów młodym przy wsparciu BBDO.

Pojemność platformy mBanku „Bądź bogatszy”, udowadnia następna odsłona działań dla młodych Klientów banku. W czerwcu 2020 rusza długofalowa kampania, w której mBank pomaga w ogarnianiu finansów. BBDO odpowiedzialna za koncepcję i koordynację działań.
„Cześć jestem Czas i pędzę” - mBank stawia na „dobry czas” w nowej kampanii BBDO.

W ramach platformy mBanku „Bądź bogatszy”, w połowie czerwca 2020 rusza kampania pod tytułem „Pan Czas” opracowana przez agencję BBDO.
„Cześć jestem Czas i pędzę” - mBank stawia na „dobry czas” w nowej kampanii BBDO.

W ramach platformy mBanku „Bądź bogatszy”, w połowie czerwca 2020 rusza kampania pod tytułem „Pan Czas” opracowana przez agencję BBDO.
Innovation Awards 2020

5 zgłoszeń, 5 nominacji, 5 nagród we wszystkich kolorach.
Molecular BBDO rozpoczyna globalny projekt edukacyjno - publicystyczny.

Startuje „The Newscatcher by Molecular BBDO”. Jest to nowy kanał komunikacji z rynkiem. Na https://newscatcher.molecularbbdo.com można znaleźć podcasty, artykuły i raporty na temat przełomowych zjawisk w e-commerce.
Nadyia Dziedzic i Julia Lubańska w Grupie BBDO

W marcu do zespołu BBDO dołączyły dwie nowe osoby. Julia Lubańska wzmocni dział Client Service BBDO jako Account Manager, Nadyia Dziedzic będzie pracować na stanowisku E-commerce Strategic Plannera w Molecular BBDO.
Molecular BBDO otworzył oddział w Chicago

Molecular BBDO, globalny hub świadczący usługi doradcze i produkcyjne w zakresie e-commerce dla klientów sieciowych BBDO, działający w ramach BBDO WWA, otworzył biuro w Chicago.
Grzegorz Sulich Chief Technology Officerem w BBDO Warszawa i Molecular BBDO

W związku z ekspansją Molecular BBDO - zarządzanego z Polski, globalnego hubu sieci BBDO dedykowanego rozwiązaniom e-commerce, wzrośnie zakres odpowiedzialności Grzegorza Sulicha w grupie BBDO.
1
2
3
4