BBDO wzmacnia kompetencje i struktury.

Magda Szewczuwianiec na pokładzie, Adam Kieres awansuje.
BBDO wygrywa przetarg na obsługę  marki Lipton Ice Tea

W drodze przetargu organizowanego przez Pepsico, wyłoniono agencję digital dla marki Lipton Ice Tea.
"Można i tak".

OLX reklamuje nową usługę przesyłek do paczkomatów i punktów odbioru.
Rocznik 2003 wchodzi w dorosłość.

BBDO i mBank przygotowali nową kampanię na ich „osiemnastkę”.
W InPost już „bez etykiety”. 

Ruszyła kampania przygotowana przez BBDO.
BBDO dla mBank w akcji „Bądź bogatszy o dobre serce” w WOŚP.

29. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy zbliża się wielkimi krokami. mBank wspiera WOŚP i zachęca swoich Klientów do finansowego wsparcia akcji.
Do Molecular BBDO z Pathfinder 23. Żmuda-Trzebiatowski i Kulbacki, wzmacniają strategię na pokładzie Molecular - światowej struktury e-commerce w BBDO.

Wraz z rozwojem Molecular BBDO – globalnej struktury e-Commerce w sieci BBDO, do zespołu dołączają Konrad Żmuda-Trzebiatowski i Michał Kulbacki.
Pierwsza praca na koncie? Pierwsze konto do pracy w mBanku.

We wrześniu 2020 ruszyła kampania mBanku przygotowana przez BBDO i Mindshare doceniająca pierwszą pracę nastolatka.
Rusza kampania o domowych zasadach ekranowych.

Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę z ważnym społecznym przekazem i wskazówkami. 
Małgorzata Miaskiewicz awansuje w grupie BBDO.

Małgorzata Miaskiewicz, Senior Art Director w BBDO awansowała na stanowisko Head of eCommerce Design w Molecular BBDO, globalnym hubie eCommerce w międzynarodowej sieci reklamowej BBDO.
BBDO wzmacnia kompetencje i struktury.

Magda Szewczuwianiec na pokładzie, Adam Kieres awansuje.
BBDO wygrywa przetarg na obsługę  marki Lipton Ice Tea

W drodze przetargu organizowanego przez Pepsico, wyłoniono agencję digital dla marki Lipton Ice Tea.
"Można i tak".

OLX reklamuje nową usługę przesyłek do paczkomatów i punktów odbioru.
Rocznik 2003 wchodzi w dorosłość.

BBDO i mBank przygotowali nową kampanię na ich „osiemnastkę”.
W InPost już „bez etykiety”. 

Ruszyła kampania przygotowana przez BBDO.
BBDO dla mBank w akcji „Bądź bogatszy o dobre serce” w WOŚP.

29. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy zbliża się wielkimi krokami. mBank wspiera WOŚP i zachęca swoich Klientów do finansowego wsparcia akcji.
Do Molecular BBDO z Pathfinder 23. Żmuda-Trzebiatowski i Kulbacki, wzmacniają strategię na pokładzie Molecular - światowej struktury e-commerce w BBDO.

Wraz z rozwojem Molecular BBDO – globalnej struktury e-Commerce w sieci BBDO, do zespołu dołączają Konrad Żmuda-Trzebiatowski i Michał Kulbacki.
Pierwsza praca na koncie? Pierwsze konto do pracy w mBanku.

We wrześniu 2020 ruszyła kampania mBanku przygotowana przez BBDO i Mindshare doceniająca pierwszą pracę nastolatka.
Rusza kampania o domowych zasadach ekranowych.

Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę z ważnym społecznym przekazem i wskazówkami. 
1
2
3
4