„Jestem trans” – podcast, który stworzyliśmy ze Storytel
Jeden z najprzyjemniejszych momentów w tej pracy jest wtedy, kiedy nasz pomysł wchodzi w życie – a kiedy zabiera się za to Storytel i wypuszcza go w ramach Storytel Original, to już w ogóle jest pełnia szczęścia. Z dumą prezentujemy podcast „Jestem trans. Prawdziwe histo...
Odmładzamy reklamę!
Rusza druga edycja warsztatów Work in Progress.
Trzy wyróżnienia dla Molecular Creative na festiwalu KIAF 2023
Pierwsze zgłoszenia festiwalowe pod szyldem Molecular Creative przynoszą pierwsze owoce. Dwie nasze prace zostały wyróżnione na festiwalu Kiyv International Advertising Festival.
Oto pierwsza zasada Supersocial: powiedz wszystkim, że jesteś na Supersocial!
Co łączy weganina, morsa i członka społeczności Supersocial? To, że nie przestają o tym mówić! Pierwsza odsłona kampanii Supersocial trafiła 24 maja na kanały digitalowe w całym internecie.
Wystartowała kampania mBanku wprowadzająca nowe pozycjonowanie segmentu młodzieży w wieku 13-19 lat.
Słuchamy tego, co mówią i dajemy im przestrzeń na wyrażanie siebie. Bo wiemy, że czasy, gdy marki mówiły swoim klientom, co mają robić, minęły. Nowa komunikacja to prawda o młodzieży, bez naciągania i ściemy. Bez kolorowania. Posługujemy się prawdziwymi cytatami i histor...
Grupa BBDO Warszawa/Molecular zmienia nazwę na Molecular Worldwide i tworzy globalną sieć

Grupa BBDO Warszawa/Molecular, w ramach której funkcjonowały agencja kreatywna BBDO Warszawa i agencja e-commerce Molecular, zmienia nazwę na Molecular Worldwide, i dołącza do Omnicom Commerce Group. Jej agencja kreatywna działa teraz pod nową nazwą Molecular Creative. O...
Znowu gramy na full.

mBank S.A. i Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy grają razem.
„Nastrojowe kolory Polski”

Mercedes-Benz w ramach akcji „Nastrojowe kolory Polski” z pomocą nowych technologii i digitalowych możliwości sprawdzi i pokaże, jak czujemy się każdego dnia. Odzwierciedleniem nastrojów będzie kolorystyka podświetlenia siedziby Mercedes-Benz oraz specjalnej ekspozycji z...
OD TRAUMY NIEUDANEGO STRZYŻENIA DO TERAPII W MILEK DESIGN.

Każdy kiedyś przeżył totalną pomyłkę z fryzurą, kompromitację towarzyską, czy dzień upokorzenia. Czasem z winy fryzjera, czasem własnej fantazji. 
Brzuchy na ekrany!

O czym mogą rozmawiać brzuchy? O jedzeniu oczywiście! W pierwszej kampanii dla producenta diet pudełkowych Chefcare główną rolę grają brzuchy – wysportowane, zapracowane i te, które mają problemy zdrowotne. 
„Jestem trans” – podcast, który stworzyliśmy ze Storytel
Jeden z najprzyjemniejszych momentów w tej pracy jest wtedy, kiedy nasz pomysł wchodzi w życie – a kiedy zabiera się za to Storytel i wypuszcza go w ramach Storytel Original, to już w ogóle jest pełnia szczęścia. Z dumą prezentujemy podcast „Jestem trans. Prawdziwe histo...
Odmładzamy reklamę!
Rusza druga edycja warsztatów Work in Progress.
Trzy wyróżnienia dla Molecular Creative na festiwalu KIAF 2023
Pierwsze zgłoszenia festiwalowe pod szyldem Molecular Creative przynoszą pierwsze owoce. Dwie nasze prace zostały wyróżnione na festiwalu Kiyv International Advertising Festival.
Oto pierwsza zasada Supersocial: powiedz wszystkim, że jesteś na Supersocial!
Co łączy weganina, morsa i członka społeczności Supersocial? To, że nie przestają o tym mówić! Pierwsza odsłona kampanii Supersocial trafiła 24 maja na kanały digitalowe w całym internecie.
Wystartowała kampania mBanku wprowadzająca nowe pozycjonowanie segmentu młodzieży w wieku 13-19 lat.
Słuchamy tego, co mówią i dajemy im przestrzeń na wyrażanie siebie. Bo wiemy, że czasy, gdy marki mówiły swoim klientom, co mają robić, minęły. Nowa komunikacja to prawda o młodzieży, bez naciągania i ściemy. Bez kolorowania. Posługujemy się prawdziwymi cytatami i histor...
Grupa BBDO Warszawa/Molecular zmienia nazwę na Molecular Worldwide i tworzy globalną sieć

Grupa BBDO Warszawa/Molecular, w ramach której funkcjonowały agencja kreatywna BBDO Warszawa i agencja e-commerce Molecular, zmienia nazwę na Molecular Worldwide, i dołącza do Omnicom Commerce Group. Jej agencja kreatywna działa teraz pod nową nazwą Molecular Creative. O...
Znowu gramy na full.

mBank S.A. i Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy grają razem.
„Nastrojowe kolory Polski”

Mercedes-Benz w ramach akcji „Nastrojowe kolory Polski” z pomocą nowych technologii i digitalowych możliwości sprawdzi i pokaże, jak czujemy się każdego dnia. Odzwierciedleniem nastrojów będzie kolorystyka podświetlenia siedziby Mercedes-Benz oraz specjalnej ekspozycji z...
OD TRAUMY NIEUDANEGO STRZYŻENIA DO TERAPII W MILEK DESIGN.

Każdy kiedyś przeżył totalną pomyłkę z fryzurą, kompromitację towarzyską, czy dzień upokorzenia. Czasem z winy fryzjera, czasem własnej fantazji. 
1
2
3
4