Wystartowała kampania mBanku wprowadzająca nowe pozycjonowanie segmentu młodzieży w wieku 13-19 lat.
Słuchamy tego, co mówią i dajemy im przestrzeń na wyrażanie siebie. Bo wiemy, że czasy, gdy marki mówiły swoim klientom, co mają robić, minęły. Nowa komunikacja to prawda o młodzieży, bez naciągania i ściemy. Bez kolorowania. Posługujemy się prawdziwymi cytatami i histor...
Grupa BBDO Warszawa/Molecular zmienia nazwę na Molecular Worldwide i tworzy globalną sieć

Grupa BBDO Warszawa/Molecular, w ramach której funkcjonowały agencja kreatywna BBDO Warszawa i agencja e-commerce Molecular, zmienia nazwę na Molecular Worldwide, i dołącza do Omnicom Commerce Group. Jej agencja kreatywna działa teraz pod nową nazwą Molecular Creative. O...
Znowu gramy na full.

mBank S.A. i Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy grają razem.
„Nastrojowe kolory Polski”

Mercedes-Benz w ramach akcji „Nastrojowe kolory Polski” z pomocą nowych technologii i digitalowych możliwości sprawdzi i pokaże, jak czujemy się każdego dnia. Odzwierciedleniem nastrojów będzie kolorystyka podświetlenia siedziby Mercedes-Benz oraz specjalnej ekspozycji z...
OD TRAUMY NIEUDANEGO STRZYŻENIA DO TERAPII W MILEK DESIGN.

Każdy kiedyś przeżył totalną pomyłkę z fryzurą, kompromitację towarzyską, czy dzień upokorzenia. Czasem z winy fryzjera, czasem własnej fantazji. 
Rusza MySanctions - kampania społeczna na rzecz ograniczenia importu paliw kopalnych z Rosji

Polscy praktycy marketingu pod patronatem IAA Polska przygotowali kampanię dla wszystkich krajów Unii Europejskiej.
Warsztaty Młodej Komunikacji w BBDO WWA.

26-27.03 pod auspicjami mBanku, Szkoły Mistrzów Reklamy, Czwartków Social Media i BBDO WWA ruszyły Warsztaty Młodej Komunikacji – www.workinprogres.edu.pl.
Wzmocnienie kreatywnej flanki BBDO WWA.

Do zespołu kreacji BBDO WWA zarządzanego przez Bartka Klimaszewskiego dołączyli: team w składzie Janka Szwykowska, Filip Kurkiewicz oraz Michael Hansen.
Spotawheel testuje.

Spotawheel testuje bezpieczeństwo zakupu samochodu. Nową kampanię zobaczymy w TV i na platformach VOD
Oto pierwsza zasada Supersocial: powiedz wszystkim, że jesteś na Supersocial!
Co łączy weganina, morsa i członka społeczności Supersocial? To, że nie przestają o tym mówić! Pierwsza odsłona kampanii Supersocial trafiła 24 maja na kanały digitalowe w całym internecie.
Wystartowała kampania mBanku wprowadzająca nowe pozycjonowanie segmentu młodzieży w wieku 13-19 lat.
Słuchamy tego, co mówią i dajemy im przestrzeń na wyrażanie siebie. Bo wiemy, że czasy, gdy marki mówiły swoim klientom, co mają robić, minęły. Nowa komunikacja to prawda o młodzieży, bez naciągania i ściemy. Bez kolorowania. Posługujemy się prawdziwymi cytatami i histor...
Grupa BBDO Warszawa/Molecular zmienia nazwę na Molecular Worldwide i tworzy globalną sieć

Grupa BBDO Warszawa/Molecular, w ramach której funkcjonowały agencja kreatywna BBDO Warszawa i agencja e-commerce Molecular, zmienia nazwę na Molecular Worldwide, i dołącza do Omnicom Commerce Group. Jej agencja kreatywna działa teraz pod nową nazwą Molecular Creative. O...
Znowu gramy na full.

mBank S.A. i Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy grają razem.
„Nastrojowe kolory Polski”

Mercedes-Benz w ramach akcji „Nastrojowe kolory Polski” z pomocą nowych technologii i digitalowych możliwości sprawdzi i pokaże, jak czujemy się każdego dnia. Odzwierciedleniem nastrojów będzie kolorystyka podświetlenia siedziby Mercedes-Benz oraz specjalnej ekspozycji z...
OD TRAUMY NIEUDANEGO STRZYŻENIA DO TERAPII W MILEK DESIGN.

Każdy kiedyś przeżył totalną pomyłkę z fryzurą, kompromitację towarzyską, czy dzień upokorzenia. Czasem z winy fryzjera, czasem własnej fantazji. 
Rusza MySanctions - kampania społeczna na rzecz ograniczenia importu paliw kopalnych z Rosji

Polscy praktycy marketingu pod patronatem IAA Polska przygotowali kampanię dla wszystkich krajów Unii Europejskiej.
Warsztaty Młodej Komunikacji w BBDO WWA.

26-27.03 pod auspicjami mBanku, Szkoły Mistrzów Reklamy, Czwartków Social Media i BBDO WWA ruszyły Warsztaty Młodej Komunikacji – www.workinprogres.edu.pl.
Wzmocnienie kreatywnej flanki BBDO WWA.

Do zespołu kreacji BBDO WWA zarządzanego przez Bartka Klimaszewskiego dołączyli: team w składzie Janka Szwykowska, Filip Kurkiewicz oraz Michael Hansen.
Spotawheel testuje.

Spotawheel testuje bezpieczeństwo zakupu samochodu. Nową kampanię zobaczymy w TV i na platformach VOD
1
2
3
4